Kruisbestuiving

Kruisbestuiving

U bevindt zich op hét inspiratieplatform voor hotels, café-restaurants, grand cafés en projectarchitecten, Horeca & Interieur 2014, de online versie van onze glossy print uitgave. In februari van 2013 verscheen dit BtoB magazine voor de eerste maal. En wat mochten we een fijne reacties vanuit de markt ontvangen. De publicatie van dit nieuwe vakblad bleek een schot in de roos. Waarom hebben wij dit Horeca & Interieur gelanceerd? b2b-shadow2014Het is onze doelstelling een kruisbestuiving te realiseren die business genereert voor zowel leveranciers, architecten als horeca-ondernemers. In de aanloop van de lancering van dit magazine signaleerden wij een informatiebehoefte vanuit meerdere kanten: horeca-ondernemingen en projectarchitecten wensen overzicht in de leveranciersmarkt en willen geïnspireerd worden. Immers, de economische levensduur van horeca-interieur ligt slechts rond de 5 jaar, uiteraard afhankelijk van het soort etablissement. U hoeft maar op Linkedin te surfen naar de diverse daarvoor bestemde groepen en u zult zien dat horeca-ondernemers roepen om hulp. Wie levert een bepaald soort meubel op maat? Bij wie kan ik terecht voor een ontwerp en wie helpt mij door middel van een beter op de doelgroep aansluitend interieur-concept mijn klanten te binden? U zult dit herkennen.

Ook de leveranciers van horecameubilair zoeken een platform om zich te etaleren naar beslissers in horeca-projecten. In de praktijk vormen die beslissers een team. Opdrachtgever, designer, uitvoerders en leveranciers werken in wisselende rollen samen. Steeds meer hebben ze behoefte aan een transparant zicht op het veld. Ons glossy inspirerend bewaarmagazine (de complete, digitale versie vindt u op de voorpagina van deze website), de jaaruitgave Horeca & Interieur, wil in dit proces een bindende rol vervullen. Op deze website en in ons inspiratiemagazine vindt u een overzicht van interieurbedrijven die zich projectmatig richten op de hotels en horeca. Deze prachtige bedrijfspresentaties worden gecomplementeerd met een aantal redactionele, inspirerende artikelen. We hebben de titel Horeca & Interieur dan ook gelanceerd met als doelstelling om hét platform te worden voor elk bedrijf dat te maken heeft met horeca-projecten, in welke vorm dan ook. De sector verdient een dergelijk platform.

Heeft u zelf een product, een project of een dienst, waarmee u kunt bijdragen aan onze doelstelling: business en inspiratie voor alle partijen, neem dan contact met mij op.

Schermafbeelding 2014-03-28 om 12.38.51Richard van der Hak

Hoofd Sales & Marketing Uitgeverij Lakerveld BV

richard.van.der.hak@lakerveld.nl   M: +31(0)6 12 97 3239